Programa La Linterna
“(....) han començat a transcendir possibles interessos urbanístics que estarien darrera del pacte de govern a Salou entre CiU, PSC i RDS.
L’alcalde de Salou, el socialista Antoni Banyeres, forma part d’una societat limitada amb domicili a Scala Dei, juntament amb 17 socis més. D’aquests, 9 son empreses dedicades a la promoció i gestió immobiliària, i al menys 8 d’elles tindrien interessos immobiliaris directes a Salou, segons la documentació a la qual hem tingut accés.
També hi figuren a la societat dos càrrecs públics que pertanyen a CiU, i el constructor Josep Maria Huguet (......)
Crida l’atenció que Banyeres tingui negocis privats i no coneguts fins ara amb Huguet (.....) i crida l’atenció que dos membres de CiU amb càrrecs públics, pertanyin conjuntament amb l’alcalde socialista en aquest societat (....) i més tenint en compte que un d’aquests convergents (Pascual Roche) tindria també interessos directes en un altre solar de la ciutat, el de l’antiga Duana, pendent de requalificació per part del govern salouenc (....)”.
1 de noviembre de 2007
Programa La Palestra
“(.....) el alcalde Antonio Banyeres, ha confirmado su vinculación con el negocio político e inmobiliario que tiene a medias con constructores, promotores, y dirigentes de Convergencia y Unió (CiU) en las comarcas de Tarragona.
Antonio Banyeres (....) asegura estar muy tranquilo, ya que incluso afirma que le ha investigado la CIA por otros temas y nunca le han encontrado nada.
La redacción de COPE Tarragona a podido saber que el alcalde de Salou también a estado investigado por la INTERPOL, por estar presuntamente implicado en delitos de estafa y atraco con armas. Unos hechos que son conocidos por la cúpula del PSC, tanto de Tarragona como de Barcelona, y que con todo ello no tienen inconveniente que Banyeres continúe siendo el alcalde de Salou. (....)”
También estuvo investigado años atrás por la INTERPOL, en este caso por su pertenencia a una banda de estafadores barcelonesa dirigida por Pedro Baret, conocido delincuente de la ciudad de Barcelona en los años 80, y de aquí ya no salió tan bien parado. Entre los delitos por los cuales estuvo investigado, detenido y encarcelado Banyeres, figura una estafa por valor de 20 millones de las antiguas pesetas con pagares bancarios falsos, y un atraco a mano armada en una joyería de l’Hospitalet de Llobregat. Además, otro miembro del Partido Socialista de Salou, Francisco Javier Asensi Jiménez también formaba parte de esta banda delictiva conocida como la “banda de los guaperas. (....)”
2 comentaris:
Els fets posaran "a tots" al seu lloc. Per ara, l'únic que sé és que els delictes prescriuen, i allò que vas fer en el passat no vol dir que ho facis en el present.
Publica un comentari a l'entrada